Wednesday, October 1, 2008

::buat abah dan ibu::

ari neyh 1 oktober a.k.a sambutan hari raya kt france dan juga malaysia..so, di kesempatan ini, akak tulis blog neyh bwt abah, ibu dan adik2...

mungkin aidilfitri tahun neyh lain sikit bwt abah ngn ibu sbb selalu kite beraya 6 org, tp skrg cuma tinggal 4 org..abah, ibu, apit, ngn anas..
akak bangun awal arineyh..
mandi sunat hari raya..
takbir bersama rakan-rakan yang lain..
mcm slalu akak bwt masa raya kt msia..
cuma yg lain thn neyh, akak x takbir sama2 ngn wan kt masjid
dan ibu dan abah xde kt sini..
raya ngn kawan2 jeh..
tp akak x kesah semua tuh, sbb akak tau, ibu ngn abah slalu igt akak ngn angah, kn?!

walaupun aidilfitri tahun ini akak ngn angah jauh di mata,
tp selalu dkt di hati abah ngn ibu kn?!
doakan la kami di sini..
selamat hari raya buat abah, ibu, apit, dan anas..
akak ngn angah nk minta maaf banyak2 atas semua kesalahan yg kami lakukan..
insyaAllah, kalau panjang umur, kita beraya lagi bersama-sama..
salam..

6 comments:

aUNioNEe said...

sdeyh jeh nih bace....durh

afifa-ipeyn said...

Nasib bdn la onee..nk bwt cmne..

aUNioNEe said...

xpe syg.b strong.
u know they alws love u (:

afifa-ipeyn said...

Merci dear..

rafizzi said...

salam... biasa la tu, mmg syahdu bila syawal menjelma.. k2.. lama tak singgah blog ni.. ye lah.. jarang post link kat ym.. =) k2, gurau je, gud luck study...

JHaZKiTaRo said...

salam syawal dari bumi Dublin, Ireland. Kalau rajin, singgah2lah ke blog hamba.. :)