Friday, November 21, 2008

::kawan-kawan::

kawan..
bukAn senang kite nak cari kawan yg btol² jujur..
aku sendiri pon x pasti adakah aku boleh tergolong dlm golongan yg jujur..
bile kite berpeluang utk eratkan ukhwah, apa salahnya kita ikut serta..
bkn slalu..
mungkin seminggu skali..
atau sebulan sekali..
atau setahun sekali..
atau tiada peluang lagi..

kawan..
kite x tau bile lagi kite akan dpt bersama²..
mungkin xde lagi peluang bersua muka selepas ini..
mungkin kite x serapat seperti yg kite inginkan..
tapi x salah klo kite cube utk merapatkan diri dgn rakan² kte..

kawan..
mase kite x kenal antara satu same laen..
kite cuba nak kenal dengan kawan baru kite..
tp bile dah lame jadi kawan..
kite macam dah xde rase nk kenal diorg lebih lg..

sedih..
kalau x sekarang..
bile lagi kite akan dpt rase saat² seperti ini..
gelak dan ketawa bersama..

'sibuk'...
mungkin sesetengah org bg alasan tuh..
xpe laa...
semua org ade pendapat masing²...

saya saaaaayang kawan-kawan saya!!=)

FP8 bersama-sama

knights0206 bersama-sama

kawan-kawan Tours

10 comments:

ummu said...

ataupun alasan : kite dh xde persamaan, awk dh brubah, dh x ikut rntk gaya sy lagi......
nape kmanisan ukhuwah x rse ble duduk dkt2?
kena duduk jauh2 ke bru nk ber'ukhuwah'?
sayang...when it all ends one day~
[people always leave]

p/s : not concerning anyone ye, just a thought

=mumu=

afifa-ipeyn said...

emm..mungkin juga..jarak yang merapatkan..ish3..pelik² zaman skrg neyh..

Alma said...
This comment has been removed by the author.
anatiasyran said...

eh eh..ak terbagi comment gne akaun alma plak..huhu

bila dekat selalu bergaduh...

afifa-ipeyn said...

tuh la psl..uhuhu

aUNioNEe said...

gado-gado tuh la eratkn ukhwah.
sbb lepas da tau benda btol, da maafkn sume, bru kte tau btape appreciative nye our frens. how forgivable they can be.kan?kan?ehehe

ape pon, love u my kawan (:

afifa-ipeyn said...

muahxXx²!!

JHaZKiTaRo said...

salam dari Dublin.. tgh bloghopping terhop kat sini pulak.. hehe.. kalau rajin, meh laa hop to my blog.. :)

a.m.i.n said...

takpe, ipeyn.. kalau terpisah, insyaAllah, kita dipertemukan kembali di syurga nanti, insyaAllah... =)

afifa-ipeyn said...

insyaAllah, amin..